ПОШУК

1 Лис-21

Центр робототехніки та мейкерства «Robot.ON»

(https://roboton.frai.com.ua)

– структурний підрозділ ГО «Федерація робототехніки та штучного інтелекту України», який проводить навчання за власним освітніми програмами.

Авторська сучасна інноваційна програма із робототехніки, програмування, 3-д моделювання познайомить дітей із головними освітніми компетентностями, зокрема інформаційно-цифровою, компетентністю в природничих науках і технологіях, математичною грамотністю.

В нашому центрі ви маєте нагоду долучити учнів до сучасної європейської освітньої концепції «Творчість та інноваційність», яка спрямовує свої дії на такі риси характеру, як допитливість та наполегливість.

Ми навчимо розуміти складні пристрої на прикладі доступних для розуміння дитини спрощених технічних рішень.

Наша адреса:

м. Житомир, вул. Старий Бульвар, 7

097-741-60-35

063-505-23-41

Посилання для реєстрації https://forms.gle/bUjddhLuULqh9jyXA

Наші курси

  1. “EasyRobotics-5+”

Курс створений для дітей віком 5-7 років та розрахований на заняття у невеликих групах (до 3 дітей).

Під час занять діти ознайомляться із базовими фізичними поняттями, природою електричного струму, властивостями світла та природними явищами,

механічними моделями, історією роботів та робототехніки. Навчаться створювати власні різноманітні програмні проекти (мультфільми, ігри, інтерактивні історії та презентації, анімовані картинки, навчальні програми для керування пристроями).

  1. “Основи робототехніки. Розумний будинок”

Курс створений для дітей віком від 7 до 17 років та розрахований на заняття в групах (до 10 дітей).

Це базовий практичний та теоретичний курс у програмі центру «Робот.ОН» з навчання робототехниці з використанням платформи Arduino.

Цей курс дає дитині розуміння базових структур алгоритмів, які стануть їй в нагоді незалежно від вибору мови програмування

Заняття проходять за власною навчально-методичною програмою на сучасній матеріально-технічній базі.

Має 3 ривні навчання: Base Level, Middle Level, Pro Level

Базові принципи навчання:

  1. Навчальні групи до 8 чоловік;
  2. Кожен учень має індивідуальне робоче місце та навчальні матеріали;
  3. Навчальний програма побудована за принципом “Від простого до складного”;
  4. На кожному уроці створюється новий пристрій та програма керування пристрієм.
  5. Заняття дозволяють побачити дитині результат своєї діяльності безпосередньо під час виконання завдання;
  6. Майже 80% навчального процесу складає практика.
  7. Завдяки, домашньому завданню, яке можно виконати он-лайн, дитини закріплює знання, отримані на уроці.

8.Розробка власних проектів та участь у змаганнях.

Курс охоплює базові поняття таких напрямків як:

робототехніка

схемотехніка

електроніка

мехатроніка

фізика , логіка

конструювання

програмування

розробка Web-додатків.

Під час вивчення курсу дитина отримає наступні знання та навички:

  1. Збере та запрограмує свого першого робота.
  2. Розуміння базових принципів будування єлектричних схем, фізичних принципів роботи складових елементів електроніки роботів.
  3. Розуміння процесу використання базових структур алгоритмів та їх використання при створенні власних проектів.
  4. Познайомиться безпосередньо із контролером Arduino, сенсорами, моторами, датчиками, серводвигунами, світлодіодами, блютуз-модулем. Навчаться їх програмувати та застосовувати у власних проектах.
  5. Отримає навички програмування у візуальному середовищі S4A (Scratch for Arduino).
  6. Ознайомиться із середовищем графічного програмування ArduBlock.
  7. Отримає навички програмування в середовищі Arduino IDE. Засвоє основні принципи програмування, базові елементи мови С++.
  8. Познайомлиться з концепцією «Розумного будинка». За допомогою навчальних конструкторів власного виробництва зможуть розробити та запрограмувать будь-які пристрії «Розумного будинка».
  1. “Веб-дизайн для початківців”

Унікальний авторський практичний курс для тих, хто прагне опанувати сучасну професію, яка поєднує елементи мистецтва та інженерії.

Вебдизайн (англ. web design) — галузь веброзробки, що охоплює цілий ряд напрямів і дисциплін із створення та супроводу сайтів або вебзастосунків, таких як графічний вебдизайн, проектування інтерфейсів, авторинг, використовність та оптимізація для пошукових систем.

Термін вебдизайн зазвичай використовують для опису проектування й реалізації клієнтської частини вебсайту, включаючи верстку.

Програма курсу:

Верстання адаптивного макету (CSS3/HTML5/JS/JQuery/Bootstrap4), PHP для форм та e-mail розсилок, CSS-анімація, налаштовування IDE (Sublime Text, Visual Studio Code), кастомні шрифти (Google Fonts, Fontawesome, підміна шрифтів для оптимізації швидкодії, медіа запити та адаптація під пристрої.

Сучасні формати графіки (SVG, WebP), оптимізація зображень, lazy loading, робота в AI, PS, корпоративні кольори, кольоровий круг Іттена, робота з сервісами пошуку графіки (freepik, flaticon, icons8).

Створення теми з макету під WordPress, налаштовування CMS, робота з сервером Laragon, робота з БД (phpmyadmin), кастомні поля, хуки, СЕО адаптація та робота з мета-тегами, мініфікації стилів та скриптів, робота з консоллю розробника, тестування на кросбраузерність та адаптивність.

Вивантаження проекту на сервер, налаштування БД, експорт/імпорт, зміна конфігурації проекту під сервер, PHP налаштування серверу під потреби проекту, створення зв’язків з БД, робота з ftp-клієнтом (FileZilla) налаштування доступу та прав користувачів.

Тестування проекту, підключення додаткових плагінів, оптимізація швидкодії за допомогою тесту швидкості від Google, видалення помилок та перевірка безпеки.

По закінченню курсу схухачі отримають сертифікат.

  1. “Програмування мовою С++. Base Level”

Перший практичний курс із програмування в навчальній програмі центру “Робот.ОН”, який викладають практики з кількарічним досвідом розробки програмного забезпечення.

C++ — мова програмування високого рівня з підтримкою кількох парадигм програмування: об’єктно-орієнтованої, узагальненої та процедурної.

Базується на мові програмування С. Вперше описана стандартом ISO/IEC 14882:1998, найбільш актуальним же є стандарт ISO/IEC 14882:2014.[3]

У 1990-х роках С++ стала однією з найуживаніших мов програмування загального призначення.

Мову використовують для системного програмування, розробки програмного забезпечення, написання драйверів, потужних серверних та клієнтських програм, а також для розробки розважальних програм, наприклад, відеоігор. С++ суттєво вплинула на інші популярні сьогодні мови програмування: С# та Java.

Програма курсу:

Встановлення IDE Microsoft Visual Studio, отримання ліцензії, завантаження компіляторів та налаштування середовища програмування.

Основні функції налагоджувача, поступове виконання програми, робота з консоллю, підключення української/російської мови в консолі (кодування 1251).

Типи даних, перетворення типів даних, глобальні та локальні змінні, оголошення та присвоєння.

Робота з простором імен std, оператори cin/cout/endl.

Оператори в С++, робота з заготовочним файлом math.h.

Форматування коду, читабельність та дружність коду.

Цикли, оператори переривання.

Масиви, динамічний розподіл пам’яті, покажчик.

Функції, типи функцій, аргументи функцій, оператор return.

Умовні оператори (розгалуження), логічні оператори.

Прототипи функції, попереднє оголошення.

Робота з заготовочними файлами.

Перерахований тип.

Робота з рядками.

Класи, специфікатори доступу, конструктор/деструктор, наслідування, дружні функції.

Створення просторів імен.

Оператор switch.

Генерація випадкових значень, завдання діапазону, генерація незалежних випадкових чисел.

Структури даних: Стек, Список, Черга, Куча, Дерево

Алгоритми сортування даних, оптимізація та вибір найефективнішого.

  1. “3-Д моделювання в Blender”

3-д моделювання та прототипування стає must-have skill у виробничих процесах, в сфері послуг, сфері послуг, дрібному виробництві.

Фахівці з 3-д моделювання користуються попитом на ринку праці та отримають зарплати, які не поступаються зарплатам інших фахівців в ІТ сфері.

Цей програмний продукт цілком безкоштовний, але за функціоналом не поступається продуктам від Autodesk

Програма навчального курсу “3-Д моделювання в Blender”

  1. Вступ до Blender (Знайомство із інтерфейсом програми, основні засоби маніпулювання об*єктом в 3-д середовищі)
  2. Основи 3D Mesh моделювання в Blender
  3. Моделювання з модифікаторами
  4. Основи цифрового скульптингу в Blender
  5. Вступ до ретипології
  6. Основи текстурування
  7. Основи затінення (Shading)
  8. Основи цифрового освітлення в Blender
  9. Основи анімації в Blender
  10. Основи динаміки, фізики об*єктів

11.Вступ до моделювання твердих поверхів (Hard Surface Modeling)

12.Внутрішня архітектурна візуалізація

13.Основи рендерінга Основы рендеринга сцены

  1. «АВІАЦІЙНО-КОСМІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ЗЕМЛІ»

Загальна характеристика

Об’єкт вивчення та діяльності: Методи і технології отримання, зберігання, оброблення, передавання та використання інформації за результатами космічного моніторингу Землі, інтелектуального аналізу даних і прийняття рішень.

Цілі навчання: формування у здобувачів здатності розв’язувати складні спеціалізовані задачі космічного моніторингу Землі та практичні проблеми в процесі професійної діяльності або навчання.

Теоретичний зміст предметної області: Знання основних положень теорій польоту космічних апаратів, теорії дешифрування космічних знімків; моделі, методи, алгоритми, технології, процеси та способи отримання, представлення, оброблення, аналізу, передавання, зберігання даних дистанційного зондування Землі з космосу.

Методи, методики та технології: Методи моделювання та опрацювання інформації, приймання та оброблення даних космічного моніторингу Землі.

Інструментарій та обладнання: Програмно-апаратні комплекси планування, приймання та попереднього оброблення даних дистанційного зондування Землі (ДЗЗ) із космосу; програмно-апаратні комплекси тематичного оброблення даних ДЗЗ; картографічні комплекси та системи, спеціалізоване геоінформаційне і фотограмметричне програмне забезпечення для розв’язання прикладних завдань космічного моніторингу Землі.